Açıklamaya göre, 22 Ağustos 2025 Cuma günü saat 10.00 ile 21.00 arasında mahallede şebekeye su verilemeyecek. Çalışmaların tamamlanmasının ardından suyun yeniden kullanıma sunulacağı belirtildi.
MASKİ yetkilileri, kesintiden etkilenecek vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için gerekli hazırlıkları yapmaları konusunda uyarıda bulundu.
