Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Malatya’da yarın ulaşım ücretsiz olacak!

Demokrasi ve Millî Birlik Günü kapsamında düzenlenecek anma programlarına katılımı artırmak amacıyla, Büyükşehir Belediyesi toplu ulaşımı ücretsiz hale getiriyor

Demokrasi ve Millî Birlik Günü kapsamında düzenlenecek anma programlarına katılımı

15 Temmuz Demokrasi ve Millî Birlik Günü dolayısıyla, vatandaşların etkinliklere katılımını kolaylaştırmak amacıyla şehir içi toplu ulaşım ücretsiz olacak.

Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamaya göre, 15 Temmuz Salı günü saat 18.00’den itibaren belediyeye ait otobüs ve trambüs araçları ücretsiz hizmet verecek.

Uygulamanın, 15 Temmuz gecesi boyunca devam edeceği ve vatandaşların düzenlenecek anma programlarına kolaylıkla ulaşabilmelerinin hedeflendiği belirtildi.

Belediye yetkilileri, tüm halkı bu anlamlı günde düzenlenecek etkinliklere katılmaya, demokrasiye ve millî birlik ruhuna sahip çıkmaya davet etti.